måndag 7 februari 2011

Film och ungdomshelg

Hej bloggen!

I fredags kollade jag på The last king of Scotland och kunde bara tänka på när vi alla fyra var i Uganda med Sofias och Matildas präst Felix. Saknar den dagen så mycket att det sliter i hjärtat. Tror inte att det är bra för mig att titta på Afrikafilmer... Sen hade jag och Linnea föreläsning på Graninge stiftsgård för 18+ folk, och det var superkul att vara där. Tänkte (såklart) massor på alla i Tanzania. Eminemtanten kommer alltid att vara världens sötaste tant som höll min hand och fick mig att förbanna mina egna dåliga språkkunskaper. Saknar den dagen i Kabanga. Men nu är det slut, jag saknar och är tacksam, en konstig blandning av känslor jag inte stöter på så ofta...

Hej då bloggen, pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar